Celem badania jest lepsze zrozumienie codziennych doświadczeń związanych z graniem w gry wideo oraz ich możliwych konsekwencji psychologicznych. W badaniu wykorzystamy zarówno kwestionariusze online, jak i specjalnie opracowaną aplikację mobilną do zbierania danych w czasie rzeczywistym.
Czas trwania: ok. 20 minut.
Link: Wypełnij kwestionariusz.
Pobierz aplikację i zarejestruj się (szczegóły otrzymasz mailem).
Przez 7 dni otrzymasz 2 krótkie ankiety dziennie (ok. 2 minuty każda):
rano (9:00–11:00),
wieczorem (20:00–22:00).
Ankiety będą aktywne przez 2 godziny – możesz odpowiedzieć w dogodnym momencie.
Aplikacja będzie również zbierać dane o Twojej aktywności związanej z grami.
Czas trwania: ok. 15 minut.
Dostępny ósmego dnia w aplikacji.
Poprosimy Cię o podanie podstawowych informacji (np. czas spędzony na graniu i w mediach społecznościowych).
Udział jest w pełni zdalny, anonimowy i dobrowolny.
Możesz wziąć udział, jeśli:
✅ masz ukończone 18 lat,
✅ grać w gry wideo co najmniej 1 godzinę tygodniowo (na komputerze, konsoli, telefonie lub innym urządzeniu),
✅ podasz swój adres e-mail (do powiązania danych)
✅ posiadasz numer PESEL (potrzebny do wypłaty wynagrodzenia)
Łączna kwota: do 330 zł netto za udział w 3 falach badania.
Warunek: wypełnienie min. 80% ankiet i obu kwestionariuszy w każdej fali.
Harmonogram wypłat:
I fala: 100 zł
II fala (po 2 miesiącach): 100 zł
III fala (po kolejnych 2 miesiącach): 130 zł
Odbiór wynagrodzenia: budynek WZiKS UJ w Krakowie.
Wypełnij kwestionariusz początkowy
Otrzymasz e-mail z instrukcją i kodem do aplikacji ExpiWell.
Przez tydzień wypełniaj krótkie ankiety w aplikacji.
Ósmego dnia otrzymasz link do końcowego kwestionariusza.
W ciągu tygodnia poprosimy Cię o przesłanie danych z telefonu (czas spędzony na graniu i w social mediach).
Po dwóch miesiącach odezwiemy się z zaproszeniem do kolejnej fali badania.
Napisz do nas: virtualexperienceslab.uj@edu.pl
Dziękujemy za zainteresowanie i zapraszamy do udziału!